nedelja, 7. oktober 2012

Potopisna predavanja

Zopet se pričenjajo potopisna predavanja. Moj najljubši plac je še vedno kranjski Klubar. Prijeten ambient, na zimo pa vonj po kuhančku in počasno naletavanje snega medetm ko si z mislimi nekje v toplih krajih. Znajo ti tudi postreči s črnim čajem in meto (ki jo sicer hranijo za mojito)... Jim dam pet zvezdic.



Eeeem, ja... which reminds me, da sem obljubil potopisno predavanje na temo najinega zadnjega izleta po Mehiki, Belizu in Gvatemali. Zadeva bo. Priprave se bile med poletjem na on-hold due to nice weather. Čakam na crappy vreme, ko ne bo škoda prebiti kako extra uro v družbi moje state-of-the-art/kovačeva-kobila-je-vedno-bosa računalniške opreme, ki v večini bazira na 8 let staremu notebooku in na zunjanjem disku, ki je parkiran na okenski polici in drži nekih 170k fotk.

Ko bo reč nared, sporočim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget