sreda, 12. september 2012

Skače čez kače, Fensi pićka, Mož, ki noče preobuti gojzarjev, Gams iz Karpatov in moja malenkost na Begunjščici

Že konec tedna smo se s Fensi pićko in Možem, ki noče preobuti gojzarjev dogovorili, da gremo v soboto en krog po hribih. Predlagal sem Vrtačo, na koncu pa smo pristali na sosednjem hribu - na Begunjščici. Poleg je šel še Gams iz Karpatov - Fensi pićkin sodelavec iz Romunije.

S Fensi pićko sva v petek dorekla odhod ob 7.00 zjutraj. Čist vedno padem na foro jutri-ob-sedmih. Danes se sliši čisto preprosto, jutri pa je vedno mission impossible. A veš kdaj moraš vstati, da si ob sedmih na meeting pointu pripravljen za akcijo...? Pa zvečer pripraviti malico in poiskati pohodniške pripomočke in it prej spat. Kao.

Krogec okoli Begunjščice je luškana zaposlitev za doberšen del dneva. Mi smo se ga lotili najprej v smeri planine Preval. Do tu imaš ravninsko turo ob robu strmine z razgledi na ljubeljsko cesto pa skozi tunelček in do koče na prvo pavzo. Tu si lahko naročiš sirove štruklje na metre pa še kanček domače marmelade ti pripada.

Od tu gre samo še v hrib. Nekih 800 višinskih metrov. Večinoma po gozdu. Gams, Fensi pićka in Mož z gojzarji so nama ušli naprej, a smo se na vrhu, na malci zopet skompletirali. Hrana združuje ljudi.

Potem pa ob spremljavi angleške verzije Na Roblek bom odšel po severni strani do Zelenice na zasluženi pir.