ponedeljek, 21. september 2009

run happy


From Euromarathon 2009, Koper - Milje


Danes je bil na vrsti the hard part. Zjutraj štart v temo. Od tega mi ne eno ne drugo še nikoli ni bilo všeč, ne jutranja tema in ne zgodnje vstajanje.


From Euromarathon 2009, Koper - Milje


Sem se določil, da bom prvi tekač štafete, medtem ko je Mareta doletela častna naloga rešiti najin skupni čas. Z Anjo sva kake dobre pol poti skupaj šibala proti Ankaranu (plus dvakrat okoli Kopra), potem pa mi je - tako kot vedno - ušla naprej. Lahko bi se spomnil cel kup izgovorov zakaj, ampak pustimo to. Samo pazi se naslednjič.

V glavnem, v Miljah smo bili sami happy happy face-i. Jaz sem bi vesel ker sem preživel, pa verjetno nisem bil edini... Ninika je zmagala v svoji skupini. Bravo. Se vidi, da ima profesionalnga managerja in zavzetega trenerja. Verjetno zavzet trener bolj blagodejno vpliva na rezultat kot profesionalni manager, ali pač ne? Navijači in navijačice ste bili enkratni. To ti res da extra powerja.


From Euromarathon 2009, Koper - Milje


Zdaj pa jo popihava na drug konec sveta, potem pa se vidimo na kaki novi tekmi. Upam, da bo na snegu. Wihuuuu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget