sreda, 30. september 2009

Mr. cab driver

Po dveh dneh Quita je bil cas, da se odpraviva dol na jug. Avtobusna postaja je menda v starem delu mesta. Sva vzela taxi, ki pa je po mojem kompasu vozil mimo starega dela in kar naprej ven iz mesta. Halo, saj greva samo na postajo, ni naju treba peljat v Latacungo. Tip je razlgal, da je terminal muy lejos. Evo zdaj naju bo pa odpeljal nekam, da se bomo morali pogajati o najini izpustitvi. Potem sem se spomnil, da je res pisalo v LP, da delajo nov terminal, ki bo odprt nekje v letu 2010. Hmm, da so zadevo ze prej sfinisirali? Hmm. Cez ene 10 minut sem taxista spet masiral koliko lejos je ta cudezni novi terminal, pa sem zvedel le da je muy lejos. Halo? 
Po ene pol ure voznje smo z glavne ceste zavili desno proti smeri kamor je kazala tabla 'terminal'. Taxist je zmagoslavno obelodanil, da zdaj smo pa skoraj tam. Ja, ok, samo, da ne bo treba pes nazaj v mesto.
Novi terminal je res lepa zadeva, polno stekla, trgovinic in avtobusov (ha!). Sva kupila karte za Latacungo, se nabasala na bus in bila tam v uri in pol.

From Ecuador

2 komentarja:

  1. Alo alo :) Lepo vaju je spremljat in podoživljat ekvadorske lepote, ki sem jih medtem že davno pozabila... Par 'highlights', ki mi zdaj padejo na pamet, in vama jih toplo priporočam: Montanita (ob obali), Cuenca, Vilcabamba in Otavalo. Super! Pa seveda aleja vulkanov itd.... ne dvomim, da imata itak vse naštudirano ;) Disfrutalo! :) Mi3 (Manca, Boštjan in brcika)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nekaj stvari sva ze precekirala, nekaj jih bo ostalo za naslednjic... Zdaj imava siesto na obali, bova se videla kam naju bo odneslo od tod... Sva cisto brez plana.. hehe. cavbav

    OdgovoriIzbriši

  • Recent Posts

  • Text Widget