torek, 13. januar 2009

Avtobus leti v nebo

Zdaj greva nazaj na jug proti Bogoti. Datum odhoda se nekam nevarno bliza, ne vem kaj je zdaj to.

Ubodla sva do sedaj najdrazji bus. To bo prava raketa s stewardeso sem si mislil, ko so pulili pesote iz mene. Zvecer sem potem precekiral en bus pred najinim in res je bila raketa na kolesih. Imel je celo dva WCja enega za pinge in drugega za pingote. Strasno ql.

Kake pol ure zatem sva prisla na vrsto se midva. Tipu dam karto in mi pokaze proti nekaksni konzervi na sestih kolesih. Ah ne señor, midva imava raketo, tisto z dvema WCjema. Tip se ni dal motiti, vztrajno je mahal proti tistemu kupu plocevine na drugem peronu. WTF?

In tako sva pristala na leteci cigari. Pod zicem se mi je nekaj smodilo celih 9 ur, nisem vedel a naj klicem na pomoc al ne... Sem se bal, da bodo jajca trdo kuhana... V glavo je itak nabijala klima, tako da je bilo vzdusje cisto pravo za doziveti kak popizditis. Zadaj je se tulil en otrok, avtobus je itak ropotal, masina je ocitno le bila od rakete...

Na sreco ima MP3 player zaloge za vec kot 10 ur in lahko preglasi skoraj vso dretje. Skratka sijajno sva se zabavala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget