torek, 13. marec 2007

Cars, airplanes, trains and some more trains

Moram priznati, da sem se prvic peljal - no letel - z nizkocenovnim prevoznikom. Potem, ko sem dobil v roke boarding pass, sem jim koncno verjel, da me bodo za tistega nekaj drobiza res kam peljali.
V dveh urah mo ze bili na najhitrejse rastocem Londonskem letaliscu - Stansted. Tu najprej na en skytrain do glavnega terminala, zadeva je res velika, pa ceprav se slisi kot en brezvezen lev airport. Potem se en vlak - 45 minut do centra obljubljajo - pa smo res bili. Zunaj je ze zdavnaj zmanjkalo luci, ko sem prilezel ven iz podzemne in zacel iskati hotel. Ene dvakrat sem sel mimo, potem pa mi je koncno le kliknilo.
Imam obcutek, da je pokrovitelj notranje opreme Ikea, saj je moja soba skoraj kot bi jo prekopiral iz Ikejinega kataloga...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget