torek, 25. september 2012

Kaj je na bukšelfu


Jonas Jonasson: The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out the Window and Disappeared 
stran 55/394
My favorite v tem trenutku. Zabavna zgodba o stoletniku, ki spizdi kovček z denarjem in v copatih beži pred mafijo in policaji.



Christopher McDougall: Born to Run: A Hidden Tribe, Superathletes, and the Greatest Race the World Has Never Seen 
stran 17/287...
Tale knjiga se mi doma valja že od lanskega poletja. Gre za zdaj že kultno besedilo na temo neblaženega vzrajnostnega tekanja kateremu je sledila komercializacija bosonogega teka. Tekoče branje, preverjeno na prvih sedemnajstih straneh, ki sem jih zdaj že drugič prebral in potem obtičal točno na istem mestu kot prvikrat. Vse kaže, da bom skozi šel tudi tretjič. Če bom pri tem prišel tudi mimo 17. strani, bom še videl. Fina stvarca.



Kate Mosse: El Laberinto 
stran 45/801...
Kate Mosse z 'e'-jem na koncu. Čtivo sem pobral že kar nekaj časa nazaj na madridskem letališču. Španski edišn britanske avtorice. Tale mi gre res počasi od rok. Pri trenutnem pace-u bom do konca prišel v dobrem letu in pol. Nedavno sem odkril, da je to v bistvu prva knjiga trilogije. Če bom hotel prebrati tudi naslednji dve v španščini, potem imam projekt za prihodnjih 10 let.



Jonathan Safran Foer: Extremely Loud and Incredibly Close 
stran 16/326
Paperback z nekaj barvastimi vložki. Menda obstaja tudi film po njej. Prekmalu, da bi sodil...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget