nedelja, 24. maj 2009

Rikverc senzorji na bajku

GPS na bajku je približno toliko uporaben kot rikverc senzorji na avtu. Odkar jih imam sem že ene parkrat parkiral v steni in zdrobil kar nekaj okvirčov tablic zadaj parkiranih avtov. Kaj vse prenese zadnji odbijač..., ne morš verjet.

Garmin mi vsakič na dva metra natančno pove kje sem, mene pa vedno skrbi kako bom prišel ven iz sranja v katerega me je elektronika zvlekla. Potem, ko zmanjka asfalta, je zadeva nenormalno naklonjena "panoramskim" peš potem. Makadam ni nikoli tako razburljiv kot razrita kozja potka, ane? Plus to, da se res redko, redko kdaj vračam nazaj po isti poti, mi v večini primerov ne ostane nič drugega kot, da se zapodim po blatni gozdni poti še stotič v hrib in upam, da me na vrhu čaka kaka oštarija ali vsaj hiška iz piškotkov.

In da se ne bo uscalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget