torek, 27. avgust 2013

Musguard

Musguard je eden od ne prav številnih slovenskih kickstarterskih projektov. V bistvu že nekaj časa nazaj je bil več kot uspešno sfoundan. Tudi sam sem nekaj malega prispeval, saj sem se takoj spomnil na preteklo jesensko-zimsko-pomladno muddy-tracks-in-cold-woods kolesarsko sezono. Nekaj časa sem pridno spremljal updejte na kickstarterju kaj se dogaja, kako razpošiljajo te domiselne strehice za kolo svojim novim lastnikom.  Hecno, da je nanj ravno danes nanesla beseda in me ja za hip prešinilo, da se ni moj dark blue fender zgubil nekje v poplavi mehurčkastih kuvert, paketkov, tulcev in škatlic iz vzhodnega kraljestva.




In potem prideva domov in me na stopnicah čaka zadnje štiri ure težko pričakovan blatnik. Telepatija: woooozzz..z...z...z.


Seveda je bilo potrebno takoj narediti proof of concept. Kona ima drugačno skonstruirano vpetje zadnje gume kar bi lahko bil problem, vendar se je izkazalo, da lepo pade na nihajko. Računam, da mi do vikenda  uspe ujeti trenutne res idealne blatne pogoje v hosti in da v živo preverim, kako se obnese.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget