sreda, 16. julij 2014

Ledine 2014

Koncem junija se zgodi zadnja smučarska tekma sezone. Kot vedno brez modernih pripomočkov v obliki sedežnic, ratrakov ali umetnega snega. Lokacija je znana - Ledine nad Jezerskim.

Moja letošnja smučarska sezona je bila milo rečeno obupna. V bistvu sem preživel več dni na snowboardu kot na dilcah, s tem, da sem na boardu s strašno potrpežljivim učiteljem prišel do faze, kjer je potrebno narediti zavoj in mi to uspe v razmerju 2:7 v prid valjanja po tleh. Za voljo tega mi niti na misel ni prišlo, da bi se zadeve udeležil kakorkoli drugače kot gledalec.



Gledalcev in navijačev nas je bilo cca 3, mogoče 4. Krivo je bilo predvsem gnilo vreme, ki z obilico oblakov čez vrhove ni obetalo kake prijetne poletne hribovske izkušnje. Smučarskih zanesenjakov to seveda ni motilo.



Proga je bila ob izobilju snega dolga toliko kolikor je dovoljevala količina kolov za vratca. Torej predolga, vsaj glede na komentarje nekaj tekmovalcev.






Dogodek je dober izgovor za to, da vstaneš zgodaj, se zapelješ na Jezersko in si malo pretegneš... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget