ponedeljek, 8. april 2013

Tekaški treningi, jedilno olje in nekaj smole

Danes sem končno le začel tekaško sezono. Low speed, short distance, soft surface. Med potjo mi sploh ni bilo dolgčas, čeprav imam fixno idejo, da je tek eden bolj dosadnih športov. No še vedno sem prepričan, da je temu tako.


Tokrat sem sicer imel srečo, da sem imel med potjo cel kup dela sam s sabo plus, ko sem izvajal levji skok čez enega od podrtih borovcev, ki je pristal direktno na moji poti, sem se uspel nalimati na smolnato vejo. Ja lepo diši, ampak sem pa kar hitro imel ene tri prste zapopane skupaj.


Med tekom po kakih lažjih podlagah imaš tudi dovolj časa za bistritev misli. Čeprav bi moral biti kar zafustriran, da bi imel za vsak tek svojo temo. Kakorkoli že, kljub mikro adrenalinskem vložku zna biti tek vendarle zabavna reč. V tem trenutku ne znam elaborirati zakaj, bom moral it še parkrat laufat, mogoče se mi posveti v čem je trik...

Aja najbolj priročen in okolju ter uporabniku prijazen odstranjevalec smole je kar jedilno olje. V mojem primeru extra deviško oljčno olje samo za prijatelje nekje iz Dalmacije. Ali ta ali pa konopljino olje... Odločitev ni bila enostavna...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget