nedelja, 15. julij 2012

Mokra desetka

V soboto se je zgodila blejska nočna desetka. Vremenska napoved je ostala deževna, zato se tokrat nismo parkirali v kampu, ampak se dobili par ur pred štartom v Zaki. Vreme se je kar držalo. Okej, nad nami so bili temni oblaki ni pa deževalo.

From Nočna 10ka 2012


Avto sva imela parkiran na pol na pločniku po hribu navzgor 5 minut stran od dogajanja. Okoli devetih sva se vrnila do avta, da sem se šel preoblečt v tekaško uniformo. Stal sem ob odprem kufru avta in brskal kam sem pospravil stvar, ki jih bom potreboval čez eno uro. Počasi je začelo kapljati, potem ni kapljalo več temveč je že konkretno lilo. Aja, a zdaj je pa konec zabave? Na copat sem si z vezico pričvrstil čip, pogledam dol in mimo nog se pripelje listič z reklamo. A? Izkazalo se je, da na pol potopljen stojim sredi potoka, ki se je naredil ob robniku ceste. Jeeej. Potem, ko sva se vrnila nazaj v prireditveni šotor, sem bil že ves moker. V takem nalivu ti noben dežnik ne pomaga kaj dosti.

From Nočna 10ka 2012

From Nočna 10ka 2012

V kake pol ure se je zlilo in povsem nehalo deževati. Počasi do štarta in ko smo ravno prišli do tja je množica v en glas odštevala: štiri... tri... dva.. ena.. waaaaa. In smo šli en krog in 3/4. Kar v redu lauf. Tisti trije dnevi treninga so se obrestovali :)

From Nočna 10ka 2012

From Nočna 10ka 2012

1 komentar:

  1. tut pri Anji je bil dež :)
    http://zarnica.blogspot.com/2012/07/kera-taprava-kj-letos-dezevna.html

    OdgovoriIzbriši

  • Recent Posts

  • Text Widget