četrtek, 17. maj 2012

Tek trojk

Prvi dan službe sem pretreseno ugotovili, da smo prijavljen na tek trojk. Dobrih 12 kilometrov laufanja čez pol Ljubljane pa čez Golovec in nazaj na kongresni trg. Že če imam dva meseca časa za priprave na tale tek me je kar malo groza štartat. No tokrat so bili na voljo ene trije dnevi.


V sredo sem odtekel 5km. Ni bilo ravno enostavno. V četrtek smo špilali odbojko na mivki, v petek, dan pred tekom pa je itak najbolje delati nič.


Moj moto dneva je bil rahlo modificiran olimpijski: potrebno je preživeti ne le sodelovati. In smo sodelovali in preživeli. Bilo je sicer vroče za znoret, zadnja dva kilometra sem mislil, da me bo pobralo, a se je le izšlo.

Zdaj imam do nočne desetke na Bledu s tekom mir :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget