torek, 3. april 2012

Tekanje po Krasu

Z zadnjim tednom marca in zloglasnim premikanjem ure je na vrsto prišel moj prvi tekaški event sezone: mali kraški maraton. Fino zveneče ime z besedico maraton na koncu. Moje ambicije so bile bolj skromne- preteči osem kilometrov in pol kolikor je dolg cici tek.



V mesecu pred tekmo mi je uspelo narediti nekaj treningov po gozdu. Nobenih posebnih dolžin, zato pa po mehkem in razgibanem terenu. Asfalt mi nikakor ne potegne. Preveč trdo in urbano.

Tekmo v sončnem in rahlo vetrovnem vremenu sem preživel. Bilo nas je dobrih deset špičakov, ql vzdušje in hop hop hop gremo en krog. Gospo Žigonovo sem uspel prehiteti že malce prej kot prejšnje leto. Rezultat je bil sicer bolj v kategoriji slow-motion ampak okej za začetek sezone.

V planu sta še dva teka: tek trojk in blejska nočna desetka. Prvega se že zdaj boljim, saj je bistveno bolj zahteven kot tale Sežana plus sledi mesec brez treninga, ki definitivno ne bo pripomogel k boljši samozavesti. Bomo videli, kaj se bo iz tega skuhalo... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  • Recent Posts

  • Text Widget